Vi bestræber os på at gøre bestillings- og leveringsprocessen så nem som muligt for vores kunder. Men hvis du har spørgsmål eller yderligere problemer, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice. Nedenfor forklarer vi, hvordan din ordre bliver behandlet og leveret.

Forsendelsesomkostninger

Vi dækker forsendelsesomkostningerne for alle ordrer. Alle vores produkter leveres 100% gratis til dit hjem. Der kræves heller ingen minimumsbestilling.

Afsendelse af din ordre

Har du fundet det perfekte look eller tilbehør på vores hjemmeside? Så vil du selvfølgelig gerne nyde det så hurtigt som muligt! Derfor sørger vi for, at din ordre bliver behandlet og sendt så hurtigt som muligt.

Nedenfor er den gennemsnitlige leveringstid for alle vores pakker:

- Når du har afgivet din ordre, tager det 2-3 arbejdsdage at behandle den. I løbet af ugen tager det en arbejdsdag, men hvis du bestiller fredag aften eller i weekenden, kan det tage lidt længere tid.

- Når din ordre er behandlet, sendes den og tager i gennemsnit 7-14 arbejdsdage at blive leveret.

Når du har afgivet en ordre hos os, kan du se, hvornår din pakke vil ankomme efter få dage. Du vil modtage din personlige sporingskode via e-mail, som du kan bruge til at spore din ordre via vores sporingspartner. Du kan finde ud af, hvordan det fungerer, på vores Track & Trace-side.

Hvis du vil sikre dig, at din ordre bliver sendt i dag, kan du altid kontakte os på telefon. Vores serviceteam hjælper dig gerne med at træffe det rigtige valg.

Levering af din ordre

Når din ordre er leveret, kan du nyde din ordre! Selvfølgelig kan der altid gå noget galt. Ønsker du at bytte eller returnere den? Gå til denne side.

Defekt produkt?

Det er ærgerligt! Det kan desværre ske, at dit produkt bliver beskadiget under transporten. I dette tilfælde leverer vi altid en ny pakke gratis første gang og kan desværre ikke refundere pengene. Går det galt anden gang? Så refunderer vi dig den fulde købspris.

At bestille noget

Bestillingsprocessen hos Freja er meget enkel. Først skal du gå til produktsiden og lægge det ønskede produkt i din indkøbskurv. Du kan gøre dette ved at klikke på knappen "Læg i indkøbskurven".

Her er det vigtigt, at du kontrollerer, at du har valgt de rigtige varianter. Hvis alt er i orden, skal du klikke på feltet "Fortsæt til kassen". På informationssiden skal du indtaste de korrekte adresseoplysninger. Sørg for, at alle oplysningerne er korrekte. Når disse oplysninger er udfyldt korrekt, kan du klikke på knappen "Fortsæt med forsendelse".

På siden "Afsendelse" har du mulighed for at dobbelttjekke de indtastede adresseoplysninger. Det påpeges også, at alle forsendelser sendes helt gratis. Som et tegn på vores taknemmelighed over for vores kunder dækker vi altid forsendelses- og leveringsomkostningerne. Du kan nu fortsætte ved at klikke på feltet "Fortsæt til betaling".

I betalingsmulighederne kan du vælge mellem forskellige betalingsmetoder. På Freja.dk er alle betalingsmuligheder SSL-krypteret, hvilket betyder, at du altid kan regne med et sikkert betalingsmiljø.

  • PayPal
  • Visa, Mastercard, American Express, Dankort

Når du har valgt den korrekte betalingsmetode, skal du klikke på feltet "Gennemfør bestilling", hvorefter du vil blive omdirigeret til den valgte betalingsmetode. Følg instruktionerne på den relevante side for at gennemføre din bestilling. Hvis du skulle få problemer med din ordre, kan du altid kontakte os.

Levering, når du ikke er hjemme eller på posthuset

Hvis en pakke leveres til døren eller efterlades på et posthus, har Freja betalt omkostningerne for levering af pakken. Hvis pakken ikke modtages eller ikke afhentes af posthuset, returneres den automatisk til leverandøren, og vi har ret til at trække 15 € fra det beløb, du modtager i retur.

Pakke tabt?

Hvis en pakke går tabt eller ikke kan leveres af logistiske årsager, sender vi altid en ny pakke, før vi foretager refusioner og returneringer. Hvis ordren ikke er modtaget 60 dage efter afsendelsen, kan ordren refunderes.

For alle andre spørgsmål bedes du kontakte os.